Pages

Sunday, December 23, 2012

Aku kembali...


Masya Allah..
lamanya aku tak jejek ke blog ni...
huhu
jauh diriku telah lari dari landasan yang aku mula bina...
disebabkan aku tak cukup kuat
aku goyah
aku jatuh
aku jauh dariNya

Astagfiruuhllah...
Apa yang telah terjadi ni...
aku seakan kehilangan diri aku yang mulanya dalam keadaan dekat dengannya...

Kini,
 aku sedar
aku tahu salah aku

aku diuji sebegini
aku tahu aku tak layak kerana aku lupa akan Dia

tapi Dia amat menyanyangi aku
Dia buatkan aku kembali tersedar akan semua salah aku
walaupun aku sedih
aku tak dapat terima
namun aku terpaksa
tak mungkin apa yang Dia lakukan terhadap aku ni buruk untuk aku
sedangkan Dia adalah Yang Maha Mengetahui


Ya Rabb
Maafkan aku
Ampunkan dosa-dosa aku

tetapkan lah hati aku supaya aku tidak goyang dengan segala ujian darimu
kuatkan lah iman aku supaya aku tidak terpesong darimu
bantulah aku untuk menjadi hambamu yang engkau redhai.

Ya Allah
aku bersyukur kerana engkau masih lagi memberikan aku peluang untuk mendekatimu
peluang untuk aku berubah

Ya Allah
Makbulkanlah semua doaku
Hanya engkau yang mengetahui apa isi hatiku ini
janganlah engkau palingkan hati ku terhadap perkara yang engkau murkai

Ya Allah
Janganlah engkau pisahkan kami.
Makbulkanlah permintaanku ini.

Amin Ya Rabbal All Lamin..

No comments: